Najveći europski vatrogasni brod oslanja se na Hoval za učinkovito grijanje

Najveći europski vatrogasni brod oslanja se na Hoval za učinkovito grijanje
Vatrogasno plovilo "Branddirektor Westphal" iz hamburške luke koristi ekološko gorivo za pogon i grijanje za koji je Hoval osigurao kotao prilagođen održivim rješenjima.
- Drugi tipovi objekata
- Novogradnja
- Ulje/Plin
S duljinom od 44 metra i širinom od 10 metara, vatrogasni brod, nazvan po bivšem vatrogasnom zapovjedniku Johannesu Westphalu, najveći je takve vrste u Europi. Godine 2018., nakon brojnih ispitivanja, vatrogasno plovilo napustilo je brodogradilište u Bremenu i predano je tvrtki Flotte Hamburg GmbH & Co. KG (podružnica Hamburške lučke uprave (HPA)) na krštenje broda. Od 2019. godine na području luke Hamburg dežurna su do 32 posebno obučena člana posade hamburške vatrogasne postrojbe.
Osim gašenja požara, opskrbe vodom za gašenje, tehničke pomoći i spašavanja, zaštita okoliša također je jedna od zadaća ovog broda. Posebno je bilo važno da vatrogasni brod bude što ekološki prihvatljiviji. Bilo da se radi o odricanju od rashladnih sredstava i boja za brod koje štete klimi ili snažnom i čistom sustavu grijanja.

Visoki zahtjevi za tehnologiju
Brod je dizajniran za vijek trajanja od najmanje 30 godina, a zahtjevi klijenta bili su u skladu s tim usmjereni na budućnost. Kao i kod velikog dijela hamburške flote, i ovdje se koristi Shell GTL Fuel, sintetičko gorivo koje se dobiva iz prirodnog plina (plin u tekućinu) i sagorijeva čišće od konvencionalnog dizela. "Namjerno smo odabrali ovu zeleniju alternativu, koja nikako nije standard u brodarstvu, kako bismo postigli ciljeve održivosti", objašnjava Filip Werner, tehnički inspektor u Flotte Hamburgu.
Međutim, GTL gorivo s nižim emisijama trebalo se koristiti ne samo za pogon i gašenje motora, već i za grijanje. Zbog dobrih iskustava na drugim brodovima, brodogradilište je odabralo kotao Uno-3 (110) iz Hovala i dodatni puhalni plamenik iz Riella.
Hoval nudi grijače s GTL odobrenjem koji impresioniraju svojom visokokvalitetnom izradom i kvalitetom

Robusan sustav grijanja broda koji štedi resurse s povratom topline
Čim motori proizvedu dovoljno otpadne topline, ona se dovodi u krug grijanja putem izmjenjivača topline, a kotao se zagrijava samo kada je potrebno