Gospodine Schantl, vi ste voditelj servisne službe u Hovalu već 19 godina i skupili ste puno iskustva. Što najčešće primjećujete?
![wartung-heizung-interview-schantl-hoval wartung-heizung-interview-schantl-hoval](/website/uploads/images/10/340x/wartung-heizung-interview-schantl-hoval.jpg?v=1)
Preporučujete održavanje grijanja. Koje su usluge ovdje uključene?
![heizungswartung-hoval heizungswartung-hoval](/website/uploads/images/08/340x/heizungswartung-hoval.jpg?v=1)
Održavanje služi za održavanje spomenutog sustava. Tehničar čisti uređaj, provjerava komponente poput izmjenjivača topline ili plamenika i podešava grijanje na
optimalnu razinu učinkovitosti. Ono što mnogi ne znaju: ovo ponovno podešavanje postavki pomaže u uštedi troškova tijekom rada! Hoval servisni stručnjak, također,
testira komponente na propuštanje.
Kod ventilacije prostorija, primjerice, uključeno je i čišćenje filtera, a kod dizalica topline već je uključen godišnji zakonski pregled. Nakon stručne provjere
svi kupci dobivaju dnevnik obavljenih aktivnosti.
Dakle, održavanje nema nikakve veze s kvalitetom sustava ili instalacije?
Koje su po Vama glavne prednosti održavanja grijanja?
![heizungsausfall-vorbeugen-hoval heizungsausfall-vorbeugen-hoval](/website/uploads/images/07/340x/heizungsausfall-vorbeugen-hoval.jpg?v=1)
Prije svega, vlasnici imaju koristi od optimalno prilagođenog i učinkovitog sustava grijanja. Time se operativni troškovi trajno održavaju na nižoj razini i također se štiti okoliš. Nadalje, redoviti pregledi osiguravaju korisnicima sigurnost da sustav radi savršeno. Stoga je opasnost od kvarova grijanja ili neplaniranih troškova popravka svedena na minimum. I posljednje, vijek trajanja sustava se povećava.
Imate li i vi iskustva s vijekom trajanja sustava grijanja?
Kada je najbolje vrijeme za održavanje grijanja?
![heizungswartung-vom-profi-hoval (1) heizungswartung-vom-profi-hoval (1)](/website/uploads/images/06/340x/heizungswartung-vom-profi-hoval--1-.jpg?v=1)
Zar ne postoji i zakonska obveza održavanja sustava grijanja?
Je li održavanje, također, povezano s jamstvenim zahtjevom?
Jamstvo počinje nakon ugradnje od strane jedne od naših partnerskih instalaterskih tvrtki i profesionalnog puštanja u rad od strane Hoval servisnih stručnjaka.
Hoval nudi trogodišnje jamstvo na funkciju i performanse proizvoda, tj. nadilaženje zakonskog jamstva. Međutim, ovo vrijedi samo ako se održavanje provodi izravno
u prvoj godini nakon puštanja u rad, a zatim redovno obavlja jednom godišnje.
Hoval servisni stručnjaci rado će vam pomoći u slučaju dodatnih pitanja o jamstvenim odredbama ili prilikom dogovaranja termina.
Pitanja o održavanju grijanja?
![heizungswartung-hoval-fragen heizungswartung-hoval-fragen](/website/uploads/images/01/340x/heizungswartung-hoval-fragen.jpg?v=1)
Ako imate bilo kakvih pitanja o održavanju grijanja,
Vaši Hoval servisni stručnjaci rado će Vam pomoći.
Kontaktirajte nas odmah!