Nalazimo se u izazovnom i neizvjesnom vremenu i sada, više nego ikad prije, moramo pokazati prilagodljivost i spremnost na promjene. Kako koronavirus donosi mnogo neizvjesnosti, otkrivamo kako se ovdje u Hovalu nosimo s ovom složenom situacijom. Spremni smo suočiti se s izazovom te kroz digitalne kanale pružiti svojim partnerima i zaposlenicima kvalitetnu uslugu te učinkovitu komunikaciju. Jer je zdravlje i sigurnost naših zaposlenika, poslovnih partnera i korisnika uvijek na prvom mjestu, zajedno s osiguravanjem standarda kvalitete usluga.
Zahvaljujući visokim HVAC standardima i odgovornom odlučivanju - koje je u skladu s našim vodećim principom odgovornosti za energiju i okoliš – partneri i korisnici diljem zemlje pouzdaju se u pomoć i podršku tvrtke Hoval. Čak i u trenutnoj borbi protiv pandemije koronavirusa, ova nam filozofija pomaže da poduzmemo ispravne mjere te brzo odgovorimo na trenutne tržišne izazove. Zdravlje naših zaposlenika i osiguravanje kvalitetnih usluga Vama, našim partnerima i korisnicima, ostaje na prvom mjestu.
Odgovorno prilagođavanje radnih uvjeta
U ovoj složenoj situaciji, Hoval će prvenstveno upotrebom digitalnih kanala pružiti partnerima i zaposlenicima kvalitetnu uslugu te učinkovitu komunikaciju.
Našem timu omogućen je rad od kuće, ali također smo organizirali posebna dežurstva u uredu i na terenu kako bismo se adekvatno pobrinuli za planirane isporuke ili intervenirali u slučaju hitnosti. U ovim izazovnim vremenima posebno potičemo online komunikaciju, putem naše web stranice, telefonom ili Skypeom. Toplo preporučujemo ograničavanje izravnog socijalnog kontakta na minimum. Ujedinimo naše snage kako bismo usporili širenje virusa i tako oslobodili potreban kapacitet u bolnicama za pacijente.
Siguran rad uz provedene mjere
Nastojat ćemo Vam ponuditi najbolju moguću kvalitetu usluge i riješiti Vaša pitanja s obzirom na ove izvanredne okolnosti.
Aktivno se provode sljedeće mjere:
- planirane intervencije rješavanja problema održavaju se ovisno o dogovoru i hitnosti;
- puštanja u pogon koja nisu hitna bit će odgođena dok se situacija ne stabilizira;
- nastojimo biti u okviru planiranih isporuka, uz moguća manja odstupanja na koja nemamo utjecaj;
- tehnička i komercijalna podrška ostaje i dalje na raspolaganju za izrade ponuda, pitanja u vezi s projektima ili za potrebe online/telefonske konzultacije;
- mjere opreza zahtijevaju da izbjegnemo / ograničimo izravne socijalne kontakte, ali ostajemo u potpunosti operativni i digitalno dostupni, putem web portala, e-pošte, mobilnih i skype video konferencija;
- naš servisni tim stoji na raspolaganju kako biste čim prije otklonili iznenadne probleme. Ovisno o hitnosti situacije i dogovoru s Vama, koordinirat ćemo daljnje usluge, poput održavanja ili puštanja u pogon - naš je cilj pružiti Vam kvalitetnu uslugu, ali i ujedno zaštititi naše zaposlenike;
- naš tim u logistici je spreman – brigu oko narudžbe i isporuke prepustite nama;
- naši zaposlenici su detaljno informirani o potrebnim higijenskim mjerama;
- imamo plan za pandemiju koji se svakodnevno prilagođava ovisno o promjenama.
Često postavljena pitanja i odgovori
Koje higijenske mjere provode Hovalovi zaposlenici?
Savjetujemo naše zaposlenike da se pridržavaju službenih smjernica kako bi bili sigurni:
1. Redovito i temeljito pranje ruku sapunom i vodom / sredstvima za dezinfekciju
2. Držanje udaljenosti od najmanje 1 metar
3. Ograničavanje dodirivanja lica rukama
4. Korištenje zaštitne opreme (maska, rukavice, naočale...)
5. U slučaju kihanja ili kašljanja, napraviti to u maramicu ili savijeni lakat
6. Ako je moguće, ostati (i raditi) od kuće
7. U slučaju pojave simptoma kontaktirati posebno uspostavljene linije za Covid-19
Ugrađen Hovalov sustav javlja neku grešku ili ne radi. Što mogu učiniti?
Kontaktirajte nas telefonom (+385 1 466 63 76) ili e-mailom (hoval.hr@hoval.com) te detaljno opišite problem i uvjete. Tako ćemo lakše dogovoriti sljedeće korake. Ako serviser treba posjetiti Vaš dom / postrojenje, slijedite navedeno:
- Radni prostor mora biti čist prije nego što servisni tehničar započne s radovima (posebno ulazna vrata, površine ispred uređaja itd.);
- Prozračite sobu prije dolaska servisnog tehničara;
- Budite potpuno otvoreni ako ste u karanteni kod kuće ili ako ste zaraženi. Naš je cilj pronaći adekvatno rješenje, ali i ujedno zaštititi naše zaposlenike.
- Držite se na udaljenosti od najmanje 3 metra od našeg zaposlenika - ako je moguće, nemojte biti u istoj prostoriji s tehničarom.
- Suzdržite se od rukovanja i bliskog kontakta.
- Osigurajte servisnom tehničaru mogućnost pranja ruku i čist ručnik.
- Ne nudite servisnom tehničaru pića ili druge obroke.
Kakvo je trenutno stanje s HVAC rezervnim dijelovima?
Hoval ima sofisticiran sustav upravljanja logistikom koji osigurava dostupnost rezervnih dijelova kroz duže vremensko razdoblje.
Hovalov sam partner i želim napraviti narudžbu. Što je s rokovima isporuke u ovom trenutku?
U potpunosti smo isporučivi! Naš tim u logistici raduje se Vašoj narudžbi. Trenutno se rokovi isporuke ne razlikuju previše od uobičajenih. To se ne odnosi na ostala ograničenja, o kojima ćemo aktivno izvještavati.
Testiran sam pozitivno na koronavirus ili se trenutno nalazim u karanteni. Ugrađen Hovalov sustav je u kvaru. Što mogu učiniti?
U ovakvim slučajevima vlasti odlučuju što će poduzeti na temelju hitnosti situacije. Molimo da budete potpuno iskreni ako ste u karanteni ili ako ste zaraženi. Naš je cilj pronaći odgovarajuće rješenje i ujedno zaštititi naše zaposlenike na najbolji mogući način.
Slobodno nas kontaktirajte, kao i uvijek, u slučaju bilo kakvih pitanja ili hitnih slučajeva.
• Telefon: +385 1 466 63 76
• E-mail: hoval.hr@hoval.com
Uz odgovornost prema sebi i okolini suočit ćemo se s ovom izazovnom situacijom. Ostanite mirni i sigurni!
_______________________________________________________________
Pouzdani izvori za praćenje trenutne situacije s koronavirusom (COVID-19):